fredag den 26. oktober 2007

Anmeldelse af 23 ting

Jeg synes at 23 ting har været en oplevelse, som jeg ikke ville have været foruden.

Jeg synes vi er kommet hele vejen rundt i de muligheder som internettet tilbyder. Her tænker jeg på brug af billeder, fil-deling over nettet, lyd og video.

Det er klart at nogle af tingene kendte jeg godt men fik et bedre kendskab til dem eller stiftede bekendskab med helt nye fænomener.

Det bedste skete faktisk i mandags, hvor jeg skulle hjælpe en låner med at finde et billede af en gammel mand med en kat! Så starter jeg med at gå ind på google billeder og søge og jeg kan ikke finde noget der matcher. Det er enten en gammel mand eller en kat på billedet.
Så er det jo jeg kommer i tanke om flickr!!! Går ind på deres hjemmeside og skriver mine søgeord og vupti finder jeg et billede af en gammel mand med kat!

Moralen på historien er: Havde jeg ikke været med i 23 ting, havde jeg ikke fundet billedet og hjulpet låneren!

Hvis jeg skal sige noget negativt, så er det at ikke alle opgaver har været til at arbejde med i udlånet, da de har krævet at man ikke blev forstyrret. MEN det har været fåtal.

Men alt i alt en rigtig god oplevelse, som varmt kan anbefales.

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Jeg er rigtig glad for at høre du har kunnet bruge 23 ting og synes det har været en god oplevelse.
Tusind tak fordi du har gidet lege med os